Re: "CR - life critical" o co chodzi?

Autor: ADi <svspvb_at_jc.cy>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 15:28:40 MET

Nie tak dawno temu osobnik KILu zarzucił tekstem:
i co

> Sprawdź, co powie HDD Health. Pokazuje on informacię ze SMART-u w
postaci
> zrozumiałej dla zwykłego śmiertelnika.
>
> k,

W zakładce "Health" pokazuje mi "Predictions's precision 25%" nie ma
żadnych "Known problems" a w "Overall healt status" i "Nearest T.E.C"
widnieje N/A... i jesio jedno pytanko: mianowicie w "Extended info"
przeczytałem:

Ultra DMA mode selected Mode 5
Ultra DMA mode supported Mode 6 and below

to w takim razie jak mam ustawić tryb DMA 6? W Biosie już ustawiłem a
nadal mi wyrywa DMA 5...
Z góry dzięki za wszelakie info...

--
[ -===--Intel & nVidia Powered--===- ]