Re: audigy2 i 5.1 problem z centralnym/subwoofer'em

Autor: Menel <szachutek_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 10:56:36 MET DST

> Nie daje mi to spokoju: podłączając głośniki Creative'a do innej karty
> (np.fortissimo) to wówczas chyba powinno być podobnie tzn. dźwięk z
> centralnego byłby słyszalny w subwoofer'ze?

a czy sluchajac np. mp3 dziala ci srodkowy glosnik? w twoim wypadku to
subwoofer. bo u mnie np. nie dziala srodkowy glosnik w ogole. chyba ze
ogladam dvd lub cos w formacie 5.1 dzwieku. w tescie glosnikow dzialaja
wszystkie - to oznacza ze model glosnikow nie ma sprzetowej zmiany kanalow
ze stereo na 5.1?
pozdrawiam