Re: Który dysk wybrać?

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 09:40:19 MET DST

> Chcę kupić twardy dysk 80 GB z cachem 8MB tylko nie wiek jakiej firmy?
> Zastanawiam sie na maxtorem ale czy to dobry wybor

Powiem tak wszystkie sa dla ciebie dobre, ale kazdy moze sie zwalic po 3
dniach tygodniu misiacu, roku 5 latach nie ma na to recepty masz fart lub
nie masz, Ja mialem Baracude poszala do kumpla i nadal uzywa, innemu
kumplowi padla, mam teraz Caviara JB tez jeszcze dziala kupilem kumplowi
jednemu drugiemu tez dzialaja, Ale moga pasc nie ma dyskow niezawodnych
sporo zalezy od sztuki i twojego zyciowego Farta :).
Najlepiej wez testy z gazet sieci i wybierz najszybszego ale jak np
zaoferuja ci go z roczna gwarancja to olej kup wolniejszego z np.3 letnia.

--
Pozdrawiam
BUNIEK