Re: Znaki na klawiaturze- przy starcie.

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 02:03:14 MET DST

Green wrote:

> nie, nieee... :)
> Na grupy piszę zawsze spod slrn
> (ale często spod Okien) więc cię to zmyliło

 Nic mnie nie zmyliło, (nawet nie zerknąłem na pole User-Agent, raczej
obstawiałem, że jesteś w mocy pana Gatesa. Zapytaj na jakiejś
windowsowej grupie bo problem zdaje się być non-sprzęt-related...

 a co do Knoppiksa, startujesz z boot: Knoppix lang=pl ?

 już nie wiem gdzie jest dobrze a gdzie źle, w trybie tekstowym Win98
aka dyskietka czy w KNO-Debianie...

--
Adrian S.
Dużo jest dystrybucyjnych fanatyków,