Re: radeon 9600 pro i taktowanie

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 00:08:28 MET DST

Dnia Sun, 3 Oct 2004 23:14:49 +0200, Magik w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> dokładnie przeszukałem net i mam takie same dane, a moje odczyty do niczego
> nie pasują :( zrozumiałbym pomyłke -> zamiast pro zwykły ale taktowanie nie
> odpowiada
>
> moze jest jakiś program / który spod dosa czyta taktowanie (czy aida ,
> rivatools sa dokładne / można im ufac ??)

Programiki daja raczej zawsze dobre odczyty tym bardziej że jest ich kilka
i wszystkie mówią to samo. A co jest napisane na samej karcie (rdzeniu)?
Spróbuj odczytać z nadruków co to za karta. Może faktycznie to jest Radeon
9600Pro, ale gość obniżył ustawienia w biosie karty. Choć bardziej
podejrzewam, że jest to podkręcony Radeon 9600.
Zrób gościowi wira w domu!!!

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB