Re: nagrywark DVD

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 23:48:50 MET DST

> tzn. bardzo głośne jest ??? głośniejsze od liteona cdrw 48x ???
>
> czym się ta nagrywarka różni od SOHW832S ????

Osoba piszaca tekst o 1633, albo ma wyjatkowego pecha i kupila
uszkodzony model, albo co bardziej prawdopodobne, nie ma pojecia o
nagrywarkach dvd.
Naped ten przy nagrywaniu plyt dvd jak i odczycie plyt dvd, jest cichy,
bardzo cichy. Jakos nagrywanych plyt jest jedna z najlepszych, zmienisz
bios na wersje "C" i naprawde jest doskonale.
Zreszta co tu duzo mowic. OEM Sony, Memmorex czy Teac wlasnie w srodku
maja Liteon.
Polecam tez forum cdrinfo, tam zasiegniesz dobrych porad, a watkow o
wspomniachy nagrywarkach jest juz kilkanascie.

http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=39900

http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=40638

http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=40636

oraz kilka innych watkow