Re: Aluminiowa obudowa

Autor: Piras <ppiras_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 22:39:15 MET DST

http://www.barwkomp.pl/index2.php?id2=menu_prod&id3=sek_opis&kod_p=OBLIANLIP
> C7
>
> obudowa jest z aluminium, kosztuje 250 pln czy warto wydać na taką
> obudowę tyle pieniędzy, czy są jakieś tańsze lub lepsze odpowiedniki?

Jak na Aluminiową to wcale nie jest droga !
Wygląda całkiem przyzwoicie...
Ale zwróć uwagę że wiatraki i zasilacz dokupujesz osobno !
Z innych godnych polecenia to "Chiftec" - naprawdę solidny kawał stalowej
blachy,
a nie blaszki konserwowej.
Osobiście wybrałem stal...
pzdr