co sie dzieje???

Autor: mt <mtedd_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 21:11:03 MET DST

witam!
Wymienilem w kompie nowa plyte, procesor, pamiec, a wlasciwie caly komp jest
nowy oprucz obudowy.
Problem polega na tym ze mam win xp i internet radiowy. Po zalogowaniu sie w
siec wszystko dziala prawidlowo az do czasu gdy zaczne pobierac duze pliki,
wtedy internet mi sie rozlancza.
Zglaszalem problem swojemu uslugodawcy internetowemu i stwierdzil ze moze to
byc jakies ustawienie na plycie.
Czy jest to mozliwe??
Nadmienie ze gdy nie sa pobierane zadne pliki tylko dziala np GG to net
dziala poprawnie.
pomozcie bo jestem zielony a jeszcze troche i nabawie sie nerwicy.
pozdrawiam

tedd