Co sie dzieje - zwis przy instalacji systemu operacyjnego

Autor: Wojtek Radomski <wojtek_at_myservice.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 20:28:07 MET DST

Witam!
Mam juz dosc stary komputer:
Intel Celeron 700 Mhz
ASUS TUSL2-C
384 RAM
Nvida GeForce 2 MX/MX 400
Samsung SV3063H
Średnio raz na miesiąc komputer mi sie zawiesza i to zazwyczaj gdy z niego
nie kozystam. Kiedy odpalam defregmentator dysków to zawiesza sie po kilku
minutach. Aby zainstalowac Windows XP mialem ogromne problemy poniewaz
zawieszal sie kazdorazowo przy instalacji, zaczalem wymieniac sprzet z innym
komputerem i kiedy wymienilem jedna ksoc ramu udalo mi sie zianstalowac,
jednak nieldugo potem znowu sie zawiesil. Do tej pory mi to tak strasznie
nei rpzeszkadzalo, bo wreszcie mis ie udalo tego XP zainstalowac. Ale
dzisija kiedy chcialem zainstalwoac linuxa, znow przy instalacji sie
zawiesil. Czym to moze byc spowodowane ?? Dodam jescze gdy sie zawiesi i
zrestartuje komputer, nie uruchamia sie tlyko wydaje dzwieki podobne do
sygnalu karetki, dopiero po odlaczeniu zasilania mozna na nowo go wlaczyc.
Jakies pomysly ?? pozdrawiam