Re: bios i tyle

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 19:21:04 MET DST

Dnia Sun, 03 Oct 2004 18:44:45 +0200, Michal Bien napisał(a):
 Tylko pamietaj by przed ponownym wlaczeniem
> przywrocic ja do polozenia pierwotnego bo mozesz uszkodzic uklad na plycie
> glownej jesli wlaczysz komputer ze zwortka ustawiona w pozycji czyszczenia
> CMOS.
o kurde tu mnie gosc zaskoczyl
on ma racje? potwierdzcie mi bo mi sie swiatopoglad przestawia:)
zawsze robilem tak:
przekladalem zworke na pozycji clear wciskalem power - komp nie startowal
ale czyscil cmos
przestawialem zworke na stare miejsce i ponowny power uruchamia kompa z
czystym cmos
zadnego czekania
i kurcze zaczynam sie zastanawiac czy serio ryzykowalem uwaleniem
komputera?

--
JFK
wbrew wszelkim pozorom adres