Re: Klawiatura Logitech

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 19:13:58 MET DST

[...]
> Oprócz Logitecha polecam też M$,
> te dwie firmy robą m.in. najlepsze klawiatury.
[...]

No bez przesady. Są jeszcze Cherry, Zippy,
Kensington, Adesso czy Keytronics. Logitech i MS to
są przecież zwykłe masówki, coś jak VW albo Fordy ;)

Nie zgodziłbym się z tym, że te 2 firmy robią
najlepsze klawiatury. Osobiście nie lubie akurat
klawiatur Logitecha. Nie pasuje mi ta ich dziwna
miękkość - nie wiem jak to okreslić, no i brak kliku,
rodzaj plastiku,... blee... IMHO jedynie myszki
robią bardzo dobre, szczególnie te MX.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]