Re: Notebook Acer TravelMate 4001LCi ???

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 19:06:56 MET DST

Użytkownik ".bartee" <bkubica@web-kernel.net> napisał w wiadomości
news:cjont5$1g6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> jednak serwisowalem. dziwi mnie jedno. chcesz go kupic i jestes tak bardzo
> napalony, ze nie chcesz sluchac krytycznych uwag o ktore prosisz. ja
jednak
> polece ci notebooka ktorego sam uzywam, toshiba satellite m30. toshiba
> produkowana jest w niemczech
> a acer na tajwanie - przekonalem cie ?

ciagle zero argumentow masz
co z tego ze na tajwanie a wiesz iel zeczu jest tam montowane i sa bardzo
dobre
i zapewne sam takich uzywasz
a toshiby w ostatnim okresie czasu zbieraj duzo krytycznych opini
nie jestem napalony tylko porostu uwazam go za bardzo ciekawy sprzet
ale juz lepiej nie komentuj tego postu bo jak narazie brak ci argumentow
!!!!!!!
a argument o miejscu skladania to zadne argumenty