BearPaw 1200CU

Autor: jArJE <je_at_je.je>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 18:49:23 MET DST

Witam :) posiadam juz jakis czas skaner "BearPaw 1200CU" skaner jak
skaner, wiele od niego nie wymagam bo nie uzywam go zbyt czesto, lecz
denerwuje mnie jedna rzecz, ze jak skanuje jakas rzecz, zalozmy kartke
A4 to on mi jej calej nie zeskanuje :/ tylko mi z 3cm ucina i na
miejsce tego jest takie cos dziwnego, taki jasny pasek z kropkami
fioletowego, zielonego, no poprostu nie ma tam tego, co powinno byc :)
a wiec czy to jest normalne u tych skanerow? czy to moze jakis wadliwy
egzemplarz? a moze poprostu jest na to jakas rada?:)
Pozdrawiam

--
jar malpa irc kropka polska
Athlon XP 2400+;768DDR333;SL-75DRV5;Radeon9000PRO;ST 80GB;DVD Lite-