ECS N2U400-A nie startuje

Autor: <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 18:17:17 MET DST

Witam.
Nie rozumiem czemu płyta ECS N2U400-A nie startuje. Po podłączeniu zasilania
zaczyna kręcić wiatrak na procesorze i na grafice również. Problem w tym że
nie zgłasza się bios płyty głównej. Czarny ekran monitora. Wszystkie części
testowałem na innym kompie i wszystkie działają. Sprawdzałem płytę pod
innymi zasilaczami i nic. Do tego zestawu wziąłem zasilacz FOXCONN-DEER
DR-B350ATX - nie najgorszy w sumie. Na giełdzie powiedzieli że taki objaw to
może być wina zasilacza. Podłączyli u siebie tą płytę ze swoim prockiem,
pamięcią i grafą i płyta wystartowała... Może ktoś wie w czym rzecz.
Konfiguracja: Barton 2.5, DDR 512 Twinmos, Radeon 9600pro Sapphire.

Piotr W.