Re: WinXP i problem z polskim "c"

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 16:42:27 MET DST

dickus wrote:
> Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
> to może trzeba nazwę zmienić i nikt nie będzie szlachcie śmiecił...
>
> pozdrawiam,
> dickus

A kończąc temat problemu z CATALYST, to jedynie un-install pomaga....jeszcze
czekam na response z ATI, ale wszystko wskazuje, że nie da sie tego
zrobić...kombinację klawiszy "CTRL+ALT+C" zaczyli na stałe w kodzie
programu....też ciekawe rozwiązanie ...zastanawia mnie tylko czy w Polsce
nikt nie instalował tych najnowszych sterowników do ATI, bo to powinien byc
problem ogólno - Polski...:)))

a na marginesie, to zawsze mnie dziwi jak "grupowa szlachta--- ci wszyscy
puryści" wolą wysłać kilkanaście maili NTG, niż odpowiedzieć
merytorycznie....

szczególnie w kontekście bzurnych odpowiedzi na tematy ortodoksyjnie
HARDWARE....w takich chwila przychodzi mi do głowy tylko cytat z utworu
WHITEHOUSE, który im wszystkim dedykuję:

"...get down on your knees and suck mu cock, you cunt...."

Pozdrawiam

Nameless