Re: wymiana wentylatorow - co polecacie?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 15:57:02 MET DST

Dnia Sun, 3 Oct 2004 12:37:49 +0200, steensh w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Teraz obudowe mam rozkrecona i chlodze kompa zwyklym wentylatorem
> pokojowym i jest wszystko OK, jednak taka sytuacja nie moze trwac
> wiecznie.

> plyta: Mercury KOB KT133a FSX
> proc: AMD Athlon 1400 MHz
> grafika: GeForce 2 MX 400

nieźle się uśmiałem - myślałem że wyskoczysz z AMD 5GHz i Radeonem 10000
:-)
Do takiego proca to możesz kupić zwykłego Arctica za 20 zł z regulacją
obrotów, a do grafiki też kup jakiś zwykły wentyl z łożyskiem kulkowym.
Ewentualnie jeśli możesz sobie pozwolić na modyfikacje to mozesz zamontować
radiator Zalmana na grafikę (taki niebieski lub złoty - zwykle przeznaczony
do chipsetów a nie karty) i do tego wentylatorek puszczony na 5V. Pamiętaj,
ze przy tym rozwiązaniu nie będziesz mógł korzystać z następnego slotu PCI,
a nawet z dwóch następnych

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB