Re: VIA + Speedtouch + neostrada? [dlugie]

Autor: GL12d4 <gl12d4_at_W-Y-T-N-I-J-T-Ogazeta.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 14:51:10 MET DST

Użytkownik "gl12d4" <gl12d4.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cirisj$alt$1@inews.gazeta.pl...

> Witam Szanownych Grupowiczów.

ciach

> Objawy:
> Po pewnym czasie połączenia (kilkadziesiąt minut, a przy Kaziee czy Quaku
> jeszcze wcześniej) komputer zaczyna straaaasznie mulić...

    Jak to zazwyczaj bywa, problem rozwiązałem sam (dzięki za pomoc ;) )

    Po ściągnięciu softu badającego zużycie RAM i pracę procka okazało się,
że niektóre (ale tylko niektóre - dziwne) programy korzystające z netu
powodują od razu 100% zużycie proca i wyżerają prawie cały RAM (pożyczyłem
kość i przy 256MB w w98 zachowywał się dokładnie tak jak przy 128 MB). Nie
mówię tu o wirusach czy innych żyjątkach, bo Kasperski, MKS Online i Panda
Online pokazują, że czysto. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że liczba
wirusów w komputerze jest o 1 większa niż się uważa :)))
    Wszystkiemu okazał się winny modem, sorry, jak się niestety okazało
"winmodem" Speedtouch. Mimo, że procesor w miarę szybki, Speetouch przy
niektórych aplikacjach obciąża go zbyt mocno i stąd te zwisy. Teraz już
wiem dlaczego na tej samej konfiguracji mogłem godzinami siedzieć w sieci
na poczciwym Pentagramie Diablo bez kawałka zwiechy ;)

    W związku z tym mam pytanie - czy macie do polecenia jakiś "w miarę"
niedrogi modem (nie softmodem) ADSL?

Pzdrw