Problem z Napędami optycznymi

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 14:42:07 MET DST

Mianowicie mam:
- LG CD-RW 8080B (slave)
- Toshiba SD-M1712 (master)
- DFI AK74 SC (KT-133)
- taśma 40-to żyłowa
- Zasilacz Chieftec 420 + UPS (kiedyś Modecom(Feel)300W)

Mój problem polega na tym że jeśli wyłączę kompa ale nie odetnę zasilacza
od
sieci to czasem optyki nie są wykrywane przez BIOS, dzieje się to głownie
jak zostawię w ten sposób na całą noc. Jak odcinam od sieci i włączam to
jest OK czyli to nie problem uszkodzonych kabli bo to w pierwszej
kolejności
sprawdziłem.

Tak więc mam pytanie czy ktoś już miał taki problem i z czego on wynika, no
i po czyjej jest on winie płyty czy napędów.

--
kgb007