Re: Jaki tani UPS?

Autor: Agent Orange <agent_orange_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 13:33:00 MET DST

Dnia Sun, 3 Oct 2004 09:32:29 +0200, MadMan napisał(a):

> mam takie pytanie: jakiego taniego UPSa najlepiej kupić? Zależałoby mi
> głównie na tym, by podtrzymał komputer do czasu wyłączenia (jakieś 3 minuty
> byłyby OK). Macie może jakieś doświadczenia z tanimi UPSami? Jak z
> akumulatorem - trzeba wymieniać często, czy nie?

idź do mediamarkt i kup sobie PCM za ~230 zł - masz tam podtrzymywanie 15
minut (10 wytrzyma), no i komunikację z kompem, że w razie braku prądu
system może się automatycznie wyłączyć... IMHO UPS bez komunikacji via
system jest gówno warty, chyba że warujesz przy kompie non stop. Zresztą
warto jest znać różne parametry które podają UPSy... Miałem wiele UPSów i
po ~4 latach padają. Wtedy nie wymieniasz akumulatora, tylko idziesz kupić
nowy. pzdr

--
"Agent Orange"