Płyta główna BVC3A

Autor: Damian Sobota <dam.usun_ten_tekst.sob_at_wp.usun_ten_tekst.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 12:35:54 MET DST

Witajcie!

Czy ktoś może wie, procesor o jakiej maksymalnie częstotliwości może być
umieszczony na płycie głównej BVC3A? Sprawdziłbym w instrukcji obsługi, ale
nie mam takowej. Aktualnie chodzi na niej bodajże procesor Celeron 533MHz
podkręcony do 600MHz. Chciałbym jednak zainstalować coś mocniejszego, tylko
nie wiem, na ile pozwala ta płyta główna.

Pozdrawiam,
Damian Sobota.