Re: Asus CRW-5232AS

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 10:55:58 MET DST

> Właśnie zdziwiła mnie liczba firmware możliwa do ściągnięcia z
> cdrinfo.pl :) Jesio popatrzę na rankingi sprzętu i porównania i
> podejmę ostateczną decyzję. Dzięki za wszystkie informacje!

Jeszcze jedno, nie ma na świecie sprzętów które się wcale nie psują, po
prostu jedne psują się częściej niż inne. Proponuję nie sugerować się
opiniami pojedyńczych, indywidualnych użytkowników. Podobnie jest z
recenzjami. Często jest tak, że zadowolony użytkownik nic nie pisze,
natomiast niezadowolony potrafi zrobić raban na dziesiątkach grup. Zresztą z
zadowolonymi też tak jest - polecają jakiś sprzęt innym bo jeden kolega ma i
jest zadowolony. Polecam poszukać (np. googlami) dużej firmy która zajmuje
się sprzedażą sprzętu i która prowadzi na stronach statystyki zadowolenia /
niezadowolenia użytkowników. To będzie chyba najbardziej miarodajne. Ja na
tej samej zasadzie wybrałem swoją nagrywarkę DVD (w czasie zakupu był to
najlepszy wybór z dostępnych w Polsce w skończonej cenie).

Paweł