Re: komputer z monitorem do 1500zl

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 09:29:43 MET DST

mixxos wrote:
> chodzi o to ze za taki sprzet nie warto dac nawet tych 1500 -lepiej
> jest dolozyc
> by bylo na lata
> niz:
> - kupic badziewny monitor i zjechac sobie oczy (okularki -okularki

zgadzam sie - monitor w konfigu jest badziewny, ale mialo byc tanio - i tak
trzeba by zjechac jeszcze z 200 zl, ale nie mam pomyslu na czym

> -ojjj drogie)
> - kupic cd-rom, tutaj nawet nie bede komentowal

mialo byc tanio - obecnie dvd to standard, ale trzeba bylo oszczedzac tam
gdzie sie da

> - slabiutka plyta i procesor (mimo wszystko chyba lepiej AMD)

tu sie nie zgodze - procesor ze badziewny to owszem (ale mialo byc na intelu
za 1500 zl), ale chipset SiS 655 FX na jakim jest ta plyta to chipset klasy
I865 i jest naprawde rewelacyjny. Sam mam plyte na tym chipsecie, z tymze 3
razy drozsza bo Gigabyte i bardziej dopakowana. Plyta jest super stabilna,
chipset w miare szybki. Obawy moze rodzic jedynie AsRock - czyli tani Asus -
jakby byl lepszy producent to owszem, ale miejmy nadzieje ze AsRock przy
konstrukcji tej plyty zrobil taka dobra robota, jak Gigabyte przy mojej. U
mnie Gigabyte na tym chipsecie ciagnie P4 3.2 + GF 6800 i jest bardzo spoko.

> (obudowy mozna kupic tansze)
> - karta grafiki -hmmm powiedzmy ze ujdzie -ja bym jednak zalecal cos
> kolo Ati R9200

zgadzam sie, ale to juz prawie 300 zl kosztuje, a mialo byc tanio

> czy nie lepiej dodac do kazdego z tych elementow po 100-150 i bedzie
> to znacznie lepsze wydajnosciowo i jakosciowo - a zakres zastosowan
> takiej maszynki bedzie znacznie wiekszy :)

zgadzam sie w 100% - dolozyc zeby miec w sumie 2500 i juz cos fajnego mozna
sklecic.