Re: Asus CRW-5232AS

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 09:10:09 MET DST

> W tym sęk, że niestety nie mogę tak od hop siup dorzucić tej stówki
> choć nie przeczę, że inwestycja w nagrywarkę DVD bardziej by się
> opłaciła. Jednak sprzęt mi jest potrzebny i wolałbym się skupić na
> urządzeniach CD-RW. Kilka postów niżej napisałeś: "Jeśli chodzi już o
> chłam, to asus bardziej kwalifikuje się do takiego określenia". Skąd
> wyciągasz takie wnioski? Ze słyszenia wiem, że ten model jest dość
> trwały i bezproblemowy. Ale jeśli są jakieś przesłanki co do tego, że
> to "chłam" to podałbyś
> innego producenta/model ale już tylko urządzenia CD-RW?
> [...]

Tak mi powiedział serwisant z pewnej hurtowni komputerowej (nie mogę
powiedzieć której). Pod kątem awaryjności u nich Asus zajmuje drugie
miejsce, tuż za wiodącymi Samsungami. Napędy te jeśli są sprawne zachowują
się idealnie aż do awarii optyki lub elektroniki, które następują częściej
niż w innych napędach. Oczywiście może być też tak że tak fatalne statystyki
nabił im jakiś konkretny model napędu optycznego (niekoniecznie CD-RW)
Asusa. Po tej rozmowie już wiem dlaczego największe hurtownie w Warszawie
nie sprzedają już Asusów. Myślę też że pytanie sprzedawcy który handluje
takimi napędami nie jest dobrym pomysłem, bo jak wiadomo każdy sprzedawca
chwali swój towar.

Paweł