Re: dziwne zawieszanie

Autor: BYNIO <bynio_at_poprostu.net>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 22:26:17 MET DST

Użytkownik "Quick" <jacekst@polbox.com> napisał w wiadomości
news:sOB7d.330158$vG5.32098@news.chello.at...
> A nie jest przypadkiem przetaktowany procesor i pamieć ??
> Q.

nie , ale jakiś miesiąc temu uaktualniałem bios programem który był
dołączony do płyty głównej i może to coś spowodowało . program działał z pod
windowsa i niepokazał żadnych błędów. plik biosu pobrałem ze strony
producenta potym jak to się zadziało (kilka dni temu zobaczyłem) to wgrałem
starszy bios i też nic niepomogło . narazie jest dobrze ale co jak będę
chciał sformatować np. nowy dysk ?