Sprzet sie zawiesza przy odpalaniu gier 3D

Autor: akanid <akanid_at_bezspamowania.poczta.fm>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 21:03:16 MET DST

Dokladnie jak w temacie. wiecie moze jaka przyczyna?

Odpalam gre np System Shock 2 (inne też) jak tylko sie wczyta juz do
chodzenia to jest momentalny zwis i piszczenie w glosnikach. Mam karte
graficzną ATI Radeon9200 128MB DDR Gigacube+DVI+TV out. Do tej pory
chodzilo wsio jak zloto. nie zmienialem sterowników ani nic nagle
pszestalo dzialac jak trzeba. winda XP pro bez service packów tez
swierzo wsadzona co by sprawdzic czy to nie to. Plyta główna to Epox
8k7a. Procesor AMD Athlon 1600+ XP (1,4GHZ) niekręcony. w tej chwili
sciagnelem najnowsze stery Catalysty z www.ati.com (v4.9 Control Center
ok. 42Mb). Karta w trakcie pracy nie piszczy wentyl chodzi i ladnie
chlodzi i nie ma smieci na ekranie. Zawiesza sie przy przejsciu w tryb
3D. Czasem choc rzadko da sie pograc ze 2-3 sekundy i zwis. No za
cholere nie wiem co zrobic... Podpowiedzcie cos!

Dodam jeszcze taka sprawe. w zeszlym roku mialem podobne objawy z tym ze
doszly do tego smieci na ekranie, piszczenie karty i samoczynne
wlaczanie komputera. Wymienilem karte graficzna jak kazali w serwisie i
bylo spoko zarabiscie az do teraz. i co cieklawe karta byla na gwarancji
a w serwisie twierdzili ze jest ok i w sumie po pol roku lezenia na
polce wsadzilem ja do celka 466 i chodzi do dzisiaj jak zloto. jakies
uwagi sugestie?? tamta karta to byl GF2Ti Sparkle 64MB DDR+TV OUT.

Prosze powiedzcie co o tym wszystkim myslicie i jak temu zaradzic. Bo
skoro to z druga karta jest cos nie tak to moze cos z plyta sie wali co?
Moze BIOSA nowego wgrac trzeba???

Dodatkowe info o sprzecie jesli moze byc pomocne:
SB Live!, HDD Baracuda 60GB 7200RPM, DVD, CDRW, FDD, sieciowka, karta
telewizyjna

Sflashowalem BIOS i nie pomogło. Wsadzenie DirectXa 9.0c tez nie
pomoglo. Wiesza sie tylko w grach w momencie przejscia z 2D do 3D

Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
Akanid