Re: WinXP i problem z polskim "c"

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 20:47:43 MET DST

"Nameless" <newsam@poczta.onet.pl.NOSPAM> wrote in message
news:cjms7v$fj4$1@news.onet.pl...
> Od paru dni w żadnym z programów windy nie mogę napisać polskiego "c"
> czyli
> "ć". Ostatnio instalowałem tylko SP2 do XP, czy on może być przyczyną?? Co
> powinienem zrobić?? Staje się to strasznie uciążliwe bo musze napisać
> teraz
> dużo tekstu...:(((
>
> Jak sprawdzić czy to ne problem z klawiaturą??? samo "c" pisze bez
> problemu,
> i inne polskie znaczki również....
>
> Pomocy

Miałem podobny problem na laptopie - nie wchodziło "ł". Przyczyną był
program Intela do karty grafiki. Drobna jego rekonfiguracja rozwiązała
problem. Spróbuj uruchomić kompa w trybie awaryjnym i zobacz czy będzie OK.
Jeśli tak - najwyraźniej jakiś program przechwytuje sekwencję Alt+C.

Apropos, czy ktoś kto kupował laptopa Acer TravelMate 290 też nie dostał
kompletu płyt z polskim Windows XP? (mnie omyłkowo dali 2 płyty Disk 2/2).
Co więcej, kontaktowałem się z firmą Acer w Polsce (kilkakrotnie),
obiecywali przysłać płytkę. Do dziś (prawie rok) nic nie dostałem.

Paweł