Re: 3dmark 05

Autor: Aptu <adres.w_at_sygnatur.ce>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 18:33:59 MET DST

W wiadomości <cjmg7p$3ok$1@nemesis.news.tpi.pl>
PaRaDzIqS napisał(a):

> nie zalamuj mnie:PPP
> chyba zaczne podkrecac swoja grafe, moze wtedy chociaz przejde przez bariere
> 1000 pkt.
> a moze to procek mi blokuje te wyniki?

W FX niestety sa skopane shadery 2.0 i to przez to na tych kartach sa
tak tragiczne wyniki w 3DMarku05. Jak pokombinujesz to moze wyciagniesz
jeszcze ze 100pkt, ale nie spodziewaj sie cudów chyba ze nvidia
wypuscia jakies "sterowniki" specjalnie pod 3dmarka05.

--
Email: aptu(at)maZapolis.pl zamien 'z' na 'g'