Re: Przyspieszyc starszego kompa

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 20:44:02 MET DST

Dnia nawritował :) <Maciek> to:

> ja mam podobne cudo i wiem ze podstawa to pamiec najlepiej 256MB a
> procesor to mysle ze jakis PIII ale to musisz sprawdzic w manualu do
> plyty. Teraz PENTIUM III - 550/512/100/2.0V SLOT 1 mozna na allegro
> kupic za 100zł a jest to bardzo wydajny procesor. no i musisz niestety
> korzystac z oprogramowania z tamtej epoki ;-)
>
> Maciek

To ja wtrące...
Sprawdź jaki masz zasialcz. Bo jak jakiś ok. 250W to przydało by sie
wymienić na 300W (może nawet na 350) bo sam mam tego proca i do tego
GF4MX440SE 64DDR64BIT i komp mi sie resetuje (czasami jak gram albo
wykożystuje sporą moć graf przy pełnym użyciu CPU, jednak częściej dostaje
BS Critical Error - W2k) bo zasialacz za słaby...

--
Saper/nolin11
*******