dziwne zawieszanie

Autor: BYNIO <bynio_at_poprostu.net>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 18:02:11 MET DST

kilka dni temu pytałem ale nikt mi nieodpowiedział więc ponawiam mój
problem. posiadam płytę główną a7m266 i dziwnie się zachowuje gdy chcę
wystartować z
dosu tzn. dyskietka startowa lub program ghost .dane z dyskietki są
wczytywane i w połowie następuje komunikat dźwiękowy trzy krótkie sygnały i
po tym komputer się wyłacza i mryga dioda od zasilania , niemożna go
zrestartować z przycisku tylko trzeba wyłączyć na moment zasilanie . system
jaki posiadam to win xp i tutaj wszystko działa prawidłowo a w dosie
wychodzą takie cyrki czy ktoś może mi pomóc ? niewiem czy to ważne ale
partycję systemową mam w ntfs a tesygnały wedle mojej instrukcji to błąd
pamięci