toshiba satellite 1800 554 - wymiana napedu DVD

Autor: d4b0 <d4b0_NOSPAM__at_torun.mm.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 15:52:10 MET DST

witajcie,

czy ktos z Was probowal otworzyc jakis laptop z serii
toshiba satellite 1800 (jaj mam akurat 554, chyba dosc
popularny swego czasu w Polsce)?

padl mi naped DVD i chce wymienic go na nowy, ale niestety
nie moge poradzic sobie z wyjecie starego.
ostatnia sruba mocujaca gorna obudowa jest umieszczona pod
ekrane LCD. rozbieranie poki co nie probowalem rozkrecic
ekranu LCD, gdyz troche sie boje tej operacji.
czy ktos z Was juz to robil?

pozdrawiam,
daniel