Re: Port com i blokada komputera

Autor: sg <sg4395_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 14:22:37 MET DST

Nie wiem,czy napisałem wyraznie-blokuje mi sie CAŁY komputer po podłączeniu
kabla com-Wszystko się "zamraż" aż wyjmę kabekl z portu.Inne urządzenia jak
np. czytnik ,mysz pracują prawidłowo na tym samym com-ie.Nie jets to także
wina tunera bo było dobrze i port został zablokowany lub jakaś inna
przyczyna,której nie udało mi się rozszyfrować.JAkiś dziwny konflikt
przerwań,którego nie powinno być bo wszystkie urządzenia zostały wymontowane
z komputera oprócz karty vide,myszy.