Nagrywarka DVD

Autor: Dziki <ab_at_cd.ef>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 14:04:01 MET DST

Witam. Mam nadzieje ze mi jakos pomozecie. Sprawa jest wlasciwie prosta
zastanawiam sie na co zwrocic uwage kupujac nagrywarke DVD zeby nie okazalo
sie puzniej ze sie kupilo lipe. Jakie formaty i na jakie inne bajery zwrocic
uwage [te przydatne rzecz jasna]. Pytam poniewaz na googlach co prawda sa
jakies posty ale nieco stracily waznosc gdyz wiadomo jak to jest z takim
sprzetem co chwila cos nowego :)

Pozdrawiam i dzieki wielkie za wszelkie odpowiedzi