Re: Czym hasło w rarze?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 13:25:06 MET DST

Zwracam honor. Nie miałem pojęcia, że od kiedy bawiłem się tamtym rarem
wszystko aż tak się zmieniło. Nie jestem tylko pewien czy jest to jedynie
spowodowane nowszą wersją pakera. Ja wszystkie operacje przeprowadzałem pod
czystym dosem, z dyskietki startowej, oraz na 120 megowym ramdysku. Łamanie
na dysku twardym było duuużo wolniejsze.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *