Re: Odzyskanie danych - proszę o pomoc fachowców !!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 12:40:51 MET DST

Użytkownik "kora" <kora112WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
news:3352.00000047.415e763a@newsgate.onet.pl
> Usunąłem dane w ten sposób: kasuj, opróżnij kosz, empty norton
> protected files. Czy mogę je jakoś odzyskać? Program Pc inspector
> file recovery oraz drive rescue znajdują jakieś pliki ale nie w
> miejscu skąd je skasowałem a w katalogu recycled/nprotect a i tak
> niemożna ich odczytać (to są jpgi - pisze podgląd niedostępny) więc
> nie wiem czy to to jest. Słyszałem,że Norton Protected przechowuje

Jeśli były one sfragmentowane, to zawartość odnalezionych plików może
być całkowicie różna od oryginałów. Jedynie ich nazwy będą się zgadzać.
Spróbuj powalczyć jeszcze Restoration
http://www.webattack.com/get/restoration.html, Easy Recovery, R-Studio -
każdy z nich stosuje nieco inny algorytm poszukiwań. Nawet dema się
przydadzą, przynajmniej będziesz wiedział czy warto dalej się w to
bawić. Niestety ilość odzyskanych poprawnie takimi programami plików z
reguły nie przekracza 30-60%, jak chcesz więcej to zwróć się do
fachowca.

> skasowane pliki 7 dni - stąd moja nadzieja na odzyskanie( bo minęły
> dopiero 2), ale jak to zrobić?? Staram się ich nie nadpisywać. Czy

Co to znaczy "staram" ????
Trzymasz dane na partycji z systemem i go uruchamiasz ???
Jakiś niepoważny jesteś.

> jest sens używać innych opcji w w/w programach? (szukanie dysków
> logicznych, znajdowanie utraconych danych ( czy lepiej skanować
> clustry w małych odcinkach czy cały dysk i grzebać w odzskanych

Po co ci ta wiedza, skoro nie przestrzegasz podstawowych zasad
bezpieczeństwa. Pamiętaj - nie ma "cudownych" programów, za to bywają
lekkomyślni użytkownicy.

> plikach?? Czy NP nie szyfruje jakoś skasowanych plików bo zdarzało mi
> sie odzyskać jakieś dziwne)- próbowałem ale odzyskuje na chybił
> trafił .

Nie wiem. Na pewno zmienia im nazwy.

/odpowiadając zmień px na pl/