Re: wymiana karty graficznej

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 12:26:17 MET DST

Leming wrote:
> Użytkownik "Magik" <wladek_g@interia.pl> napisał w wiadomości

> Ok, dzięki panowie za wszystkie informacje, pozdrawiam! :-)

Prawdopodobnie odrazu odpali się na sterach obecnie zainstalowanych (czyli
nie trzeba będzie nic instalować). I to nie jest prawda, że pełny wzrost
wydajności osiągniesz po formacie... Pełny wzrost wydajności osiągniesz
natychmiast, chyba że masz namieszane w ustawieniach karty (wtedy wystaczy
przeinstalować sterowniki).