Re: wymiana karty graficznej

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 10:31:29 MET DST

> Heh, to znaczy system nie wstanie jak teraz wsadzę do mojego kompa FX
5200?

nic takiego nie napisałem, wstanie na bank :P system tylko nie wiedział
bedzie jaka karta jest na pokładzie (tak jak po wymianie karty w moim
poprzednim poście) i rozdzielczośc bedzie 640x480 lub 800x600
wtedy wywalisz stery i po restarcie zainstalujesz je na nowo :) i bedzie
działał na nowych sterach i ustawisz sobie

to co napisałem we wczesniejszym poście jest najbardziej optymalna metodą.
:)

pozdrawiam