Port com i blokada komputera

Autor: sg <sg4395_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 10:20:11 MET DST

Pisałem już o tym ale pozwole sobie jeszcze raz wrócić do tematu
Jakim programem mogę sprawdzić i ustawić parametry portu(ów) com pod
w98?.Problem polega na tym,ze często zmieniam w tunerze liste
programów-niestety tena sam tuner chodzi prawidłowo kilka dni a po kilku
dniach każde podłączenie kabal com powoduje całkowitą blokadę komputera.Po
wyjęciu kabla sytuacja wraca do normy.Inny tuner nie robi takich numerów.Nie
wiem jak sobie z tym poradzić.Jak podłączę tuner i kable przed załadowaniem
systemu to system sie zawiesza aż do momentu wyjęcia kabla com.Obserwuję
również,że karta sieciowa zle działa.Dlaczego raz jest dobrze a raz zle?.Z
tym,że częsciej jest żle!!

--
Stanisław