Dzielenie łącza internetowego

Autor: witam <warsztat_at_gsi.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 10:09:47 MET DST

Poszukuje czegoś łatwego do przyłączenia w siec komputera.

W mieszkaniu jest jeden komputer podłączony do internetu, łącze wychodzi z
serwera...
Chciałbym przywiesc dodatkowy komputer i dołączyć sie do istniejącego
komputera i korzystac z internetu. Mam Modem i karte sieciowa, komputer jest
niedawno kupiony.

Odległość miedzy komputerami wynosi 7-10metrow.

JAk najłatwiej to zrobić jakich urzydz narzedzi , przewodów etc.
Moze to być tak rozwiązane , ze ja bede kporzystac z internetu jak kolegi
komputer bedzie włączony.

Prosze o propozycje

w_b@poczta.gazeta.pl

Wojtek