Re: botowanie 2 dyskow na przemian

Autor: web <webmakerTOSKASUJ_at_poczta.fm>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 23:26:54 MET DST

>Użytkownik "web" <webmakerTOSKASUJ@poczta.fm> napisał w wiadomości
>BootMenager
>2
>probie
>pojawia
>ze

>PO drugie musisz sobie zainstalować na drugim dysku (WIn98) obsługe NTFS bo
>nie zobaczysz partycji pierwszego dysku.
>
>Pozdrawiam
>Adam

Ale jedna partycje na master dysku (win xp NFTS) mam w fat 32. Wtedy wlasnie
przy probie staru z dysku second, przy nie ukrytej partycji(fat32) mam problem
z interpertatorem [polecen i pojawia sie himem.sys.
Ponawiam pytanie: jak startowac raz z jednego a raz z drugiego dysku???

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl