Dyski IDE i RAID

Autor: CYSTERNA <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 21:11:00 MET DST

Mam płytę ABIT KD7 oraz 3 dyski twarde o CDROM. Płyta posiada 2 kontrolery
IDE. Pod pierwszy podlaczylem 2 HDD pod drugi HDD i CD-ROM. Wkrotce bede
miał nagrywarkę DVD i nie wiem gdzie i jak ją podłączyć. Mam natomiast na
płycie kontroler RAID. Nie potrzebuję, żadnych macierzy dyskowych. Chciałbym
podłączyć tam jeden dysk (lub dwa) ale tak, zeby działały normalnie a nie
jak w RAIDzie. Czy da się to jakoś zrobic ???

Pozdrawiam
CYSTERNA++