Re: 3dmark 05

Autor: X X <wklej_at_tamto.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 18:37:08 MET DST

> róznica jest znacząca bo karta skaluje sie z prockiem pozatym o ile się nie
> mylę to 3dmark robi 3 testy cpu only :) Pomijam juz subtelności róznicy 266
> a 400 mhz (ok 7%) oraz asynchronicznej pracy na nforce (kolejne 5%)>

Napisałeś, że masz CPU 11x200 no chyba że jesteś rodzynkiem i masz pamięci
na 333 ;) ale to się zaznacza na wstępie. Co do tych procentów mniej więcej
się zgadzam ale czy w takim samym stopniu dotyczą "graficznego" 3dmarka to
już bym polemizował.

> btw: trzeba było od razu bartka mobila brać ale 100 zł przepłaca sie w
> sumie - choc raczej warto :>

Jakbyś mi rok temu wskazał miejsce gdzie można było tego dokonać... tak czy
inaczej nie narzekam, więcej nie kręce... bo i po co ?

Tak czy siak wynik w jakimkolwiek marku mi wisi i powiewa ;), a 2003 IMO
był znacznie lepiej dopracowany i "ciekawszy w odbiorze".