Re: kłopot z monitorem czy karta ?

Autor: skorpion <skoooooorpion_at_ajlowju.pl.ooooo.invalid>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 18:38:48 MET DST

On Thu, 30 Sep 2004 23:39:04 +0200, bigbart76 wrote:

> Po wlaczeniu kompa na monitorze ( Sync Master 765 MB ) zmieniaja sie kolory
> i wystepuja zaklocenia przypominajace te gdy w poblizu lezy komorka i ktos
> dzwoni. Po kilku minutach wszystko jest OK.
> Myslicie , ze to sprawa karty czy monitora? A moze przyczyna tych zabuzen
> jest jeszcze gdzies ???? np. twardy dysk na rozruchu .
> Wdzieczny bede za sugestie wszelakie.
> Pozdrawiam
> B.

Każdy monitor CRT nagrzewa się ok. 20 minut. Myślę że Twój
egzemplarz / model po prostu tak zachowuje się "na zimno". Jeśli
rozgrzany wyświetla OK to chyba niewielki problem. To że jest to takie
wyraźne to trochę dziwne, może "ten tak ma", a może kiedyś to się
pogłębi i wtedy będzie się nim trzeba zająć :)