Laptop - trochę a może bardzo [OT]

Autor: Piotrek <piojan4_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 16:53:49 MET DST

Witam,
mam pytanie do szanownych grupowiczów. Czy ktoś z Was nie ma może zbędnego
laptopa ? Jestem studentem informatyki a nie stać mnie na zakup nawet
zwykłego PC-ta, a tekiego laptopa to zawsze mógłbym ze sobą zabrać i np.
podłączyć do netu. Co do wymagań, jeśli tak mogę napisać to wystarczy by
udało się na nim uruchomić offica (lub open offica) i np. Borlanda C++
Buildera (myślę że ze 100 MHz wystarczy (chociaż bcc może się długo
uruchamiać ;-) ). W zasadzie to może być też bez akumulatora (ale miło by
było jakby był wtedy zasilacz). I w zasadzie tyle. Jakby ktoś miał jakieś
jeszcze pytania, to proszę o kontakt na maila. Staram się odbierać jak
najczęściej (u kolegi).
Pozdrawiam
Piotr