Re: Diagnozowanie dysku

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 15:29:45 MET DST

Jozef wrote:

> A może masz problemy z innym elelmentem komputera np. z pamięcią.

byc moze ale niekoniecznie - u mnie na barracudzie 7200.7 seatools'y
rowniez wykazywaly blad i najzwyczajniej w swiecie.. wieszaly sie w
trybie zaawansowanej diagnostyki (przy szybkim sprawdzaniu jakos szlo).
probowalem zarowno wersji dyskietkowej jak i obrazow wypalanych na CD, a
takie szczegoly jak pamiec sprawdzalem juz swego czasu memtestem86, poza
tym nie bylo z nia lub hdd nigdy prob. mysle ze to taki "urok" narzedzi
ze "stajni" seagate'a, nawet jesli nowsze wersje by odpalily i tak nie
uznalbym ich wskazan jako miarodajnych..

pozdrawiam

--