Notebook

Autor: Piotr Wyderski <piotr.wyderskiREMOVE_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 13:44:35 MET DST

Witam,

chcialbym sobie kupic notebooka, a ze moje
dotychczasowe doswiadczenie w ich kupowaniu
jest niewielkie, chcialbym poznac wasze rady.
Poniewaz zastosowanie jest dosc specyficzne,
nie jest mi potrzebna bardzo wydajna maszyna
(bardziej zaawansowana maszyna do pisania)
lecz mozliwie trwala i niezawodna.

Potrzebuje:

+ wyswietlacza o mozliwie szerokim kacie wygodnego
wygodnego patrzenia -- malo co mnie tak irytuje, jak
ten problem; przekatna 14 cali wystarczy
+ dysk min. 30GiB
+ LAN przewodowy 10/100
+ PCIMCIA
+ trwalosci i dobrego serwisu
+ karty dzwiekowej o podstawowych mozliwosciach
+ dodatkowych wejsc na zewnetrzna mysz i klawiature
+ CD-ROM
+ co najmniej 2 godz. pracy na akumulatorze

Nie potrzebuje (tj. jesli jest, to OK, ale nie zamierzam za
to dodatkowo placic):

+ procesora lepszego i szybszego, niz Pentium 3@700MHz
+ wiecej, niz 256MiB pamieci
+ wydajnej karty graficznej
+ modemu
+ LPT ani RS-232
+ wiecej, niz 2 porty USB
+ nagrywarki CD/czytnika DVD/stacji dyskow
+ wszelkich sieci radiowych
+ Windows

Do tego przydalaby mi sie karta TV i IRDA. O ile to mozliwe, wole
nowy sprzet. Cena rzedu 3000 zl (ale to nie jest wielkosc krytyczna,
jesli warto, to moge dac wiecej). Co byscie mi polecali?

    Pozdrawiam
    Piotr Wyderski