Re: Jaki HD 120GB ? WDek z 8MB cache ?

Autor: Krzysiek M. <moonspellek_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 13:03:03 MET DST

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cjhk8h$ls9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> mam w domu 3 Caviary w tym także Caviar WD1200JB SE 8MB cache, z żadnym
> nie było jeszcze kłopotów, a zaznaczam, że pierwszy to już zabytek o
> zawrotnej pojemności 1GB. ;)
Hehe. Widzicie tak jest z dyskami, każdy zachwala inne, ale jak się jakiś
zepsuje, to od razu wszystkie tej firmy są złe. WD może równie dobrze paść
jak Samsung, czy Seagate. Ja mam dwa maxtory 80gb od roku i chodzą ok.
Ostatnio sprzedałem quantum 4.3gb 5 letniego, i nadal działa.

Pozdrawiam

Krzysiek