Iiyama VM 502 - czy warto ?

Autor: sbk <sbk_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 10:11:11 MET DST

Hej

Od jakiegoś czasu dręczy mnie myśl o zmianie monitora na większy (ech te
filmy i gierki na duzym ekranie :-) ). Na Allegro można kupić Iiyame VM 502
21 cali za około 500 zł ( z tego co podają sprzęt jest nieużywany - "leżak
magazynowy"). Przykładowo w linkach:

Mam w związku z tym pytanie - czy może ktoś ma lub miał styczność z tym
monitorem. Próbowałem poszukać coś o nim na grupach dyskusyjnych, ale jakoś
tak jak wyskoczył mi pierwszy link z tytułem: "Wer kann einen 21" Monitor
(Iiyama VM Pro 502) reparieren?" to mnie trochę zaczęło niepokoić :-)

Jak myślicie - czy warto w taki sprzęt zainwestować ?