Re: Pamiec DDR

Autor: byru <mbyrczek_at_pf.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 09:56:40 MET DST

"SAINT" <saint@lodz.mm.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:cjj0k6$il2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Mam pytanie, lepiej kupic dobra pamiec 256 MB 400 Mhz czy 512 400 Mhz
jedna
> z najtanszych ? Ktore mozecie polecic ? :)

RAM ma to do siebie ze kosci od jednego producenta (np Kingstona) maja
minimalna roznice w cenie miedzy DDR 266 a DDr 400 (kilka zlotych nawet).
Zawsze sie oplaca brac szybsza pamiec. Nie bedzie problemu ze sprzedaza
pozniej.

Jesli chodzi o NoName kontra Firmowe pamieci, to polecam firmowe. Czesto
chodza szybciej niez powinny po przestawieniu opcji w biosie, a do tego Np.
Nikngston daje dozywotnia gwarancje. Nie wiem coprawda gdzie wtedy oddac
pamiec, bo jeszcze mie sie Kongstony nie popsuly :D

Byru