Re: czy proc na FSB133 ruszy na plycie z FSB100?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 09:19:55 MET DST

> Sorki, spieszyłem się.
> Płyta to Aopen ax6bc z chipsetem 440 (chyba) i na FSB 100 (na pewno).
> Siedzi w niej PIII 500, a chciałbym wstawić coś szybszego, ale na
> razie bez wymiany płyty.

Hum....

Tu jest opis mozliwosci podkrecania tej plyty w wersji "pro"
http://www.overclockers.com.au/techstuff/r_ax6bcpro/

Chipset BX oficjalnie obsluguje magistrale 66 i 100.
Nieoficjalnie wiadomo, ze potrafi dzialac stabilnie do 150 mhz ;)

Jedyny problem, to przetaktowanie AGP, ktore bedzie dzialac
z predkoscia 2/3 magistrali procesora. Ale wiekszosc nowszych
kart znosi to bez problemu.

Z opisu pod podanym adresem wynika, ze plyta nie przetaktowuje
slotow PCI, wiec z kartami tam wetknietymi nie bedzie problemow.

Podsumowujac - wgralbym najnowszy BIOS i probowal.
Powinno dzialac stabilnie.

Tylko nie wiem, czy warto... P3 w wersji slotowej powyzej
500 mhz sa dosc drogie (przynajmniej na Allegro ;)).

Mozesz podac jaka masz reszte sprzetu?

Zdrooweczka,
Vituniu.