co zrobić aby było ciszej na Celeron D?

Autor: jack <shineme_at_tego_nie_pisac.gazeta.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 08:29:14 MET DST

Witam.
Przeglądnąłem archiwum ale nie bardzo mam odpowiedź - co zamontować
konkretnie - aby sprawić prace na tym procku przyjemniejszą - mam oryginał
Intela - i wyje jak... do tej pory miałem Celka 2.2 i też oryginał ale był
bezgłośny - ten za to mocno wieje ale mózg świdruje - co załozyć w zamian
ale za normalną cenę - dodam ze powino mocno chłodzić bo on ma dośc wysoką
temp - u mnie ok 47 w spoczynku.Chodzi mi o inny wentyl - radiator jesli
bedzie potrzeba - nie za drogi.
jesli ktoś juz coś z tym robił - proszę o info.
Dziękuje